tirsdag 30. juni 2009

Pangstart på dagen

Jeg våknet tidlig. Det var stille. ikke til å tro. Ingen KAier og måker som skrek. Jeg gikk og la meg igjen og den følelsen er deilig. Ingen ting som haster. Jeg kan sove! Da jeg endelig kom meg i dusjen og fikk kledd meg, var roen over. Jim hadde en leveranse på Skedsmokorset om 25 minutter. Det var bare å ta en gulerot i hver hånd og hoppe i bilen.

Varmen har slått meg helt ut i dag. Men fikk likevel mye gjort. Dyrene krever sitt i varmen, vann, og skygge. Hestene plages mest av fluer og klegg.

Jeg trodde jeg hadde en barneburssdag i dag. Etter diverse handlerunder for Jim, så dekket jeg bordet og var godt i gang med vaffelstekingen før jeg oppdaget at det var NESTE tirsdag de skulle feire poden. Ja, ja, sånn kan det gå i varmen.....

Delte en salat med Jim og fikk prata og danset litt (!) og så dro Tina og jeg til Espen for å ta noen kopier. Koste masse med valpene. De er sååå deilige. Kristina kom også innnom, så da sendte Espen assistenten sin hjem. Han hadde hatt en lang dag på jobb før han kom hit, så han hadde ikke noe i mot å ta kvelden tidlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere